Slutet är nära!

Ikväll är alltså sista kvällen i Shanghai, i Kina, i Asien. Och vi har för någon timme sedan avslutat den sista sömnen också. För att lättare komma i form hemma i Swea ätnkte vi skita i kommande natts sömn. Vi har ändå vänt på dygnet de senaste dagarna - somnar vid 03-04 och vaknar vid 12-13...Så om vi skulle gå och lägga oss ikväll är jag rätt säker på att vi kommer att missa bussen till flygplatsen kl. 05:40 i morgon bitti. Så vi får bunkra upp med alla de goa filmerna vi har samlat på oss under resan. Vi såg the curious case of Benjamin Button med Brad Pitt och Kate Blanchett härom kvällen, men den blev lite väl lång för en så pass "lugn" historia. MEN inatt såg jag Seven Pounds med Will Smith och OH MY GOD! Vilken underbart vacker och känslosam film... Jag vet inte om det var jag eller om det var filmen, men jag grät oavbrutet från början till slut. :') Det var tur att Dawid redan hade sett den och somnade redan efter första halvtimmen för det är ju pinsamt att sitta och hulka inför folk (jo, jag hulkade) till och med inför Dawid :)





Jag och Dawid var lyckliga igår!!!


Hoppas att jag kan skriva nåt mer innan vi åker! Annars... ses vi i Sverige! :)

Puss o kram!

Kommentarer
Malin

Jag önskar mig ett telefonsamtal av dig när ni landat i det svenska landet! =) Hoppas resan går bra!! Massa kramar!!

2009-01-16 @ 18:12:51
tanja

hoppas resan går snabbt hem och att det inte känns så långt.

hehe har varit trist här hemma utan alla er i kina.. vi får ta den där host middagen sen hehe =)

kram på er

2009-01-16 @ 19:56:32
URL: http://tanjas85.devote.se
Malin P

Nu vill vi ha uppdatering med alla bilder ju =)

2009-02-02 @ 18:51:25
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0