Tick tack tick tack...

Tiden går långsamt när man väntar på sin karl! Ingen aning när han kommer hem. Han är ju ute och roar sig för oss båda på födelsedags-/halloweenfest med typ hela klassen ikväll. Själv sitter man här som en gammal uggla och glor. Har liksom inte ork att sätta på en film för då vet man att den kommer hålla på i flera timmar... och DET känns jooobbigt... Dessutom kan jag inte somna för Mr. Mister lovade att ta med sig McDonalds hem till mig och det vill man ju inte missa, med tanke på att jag inte ätit sen fyra-tiden och klockan nu är över halv två.


Och precis här hade jag tänkt att slänga in en bild på en stor saftig hamburgare MEN jäkla kinacensureringen gör ju att TYP ALLT är omöjligt att göra på internet härifrån! Visst går det att komma runt den, men det tar sån tid! Till och med bilderna man söker på google censureras och det enda man får fram är ett STORT FETT KRYSS!!! Pain..........


Men skit samma, ni vet hur en burgare ser ut.

Förlåt att jag är sur o grinig, men jag har en känsla av att det har att göra med blodsocker eller nåt. Eller att jag har HÄLLT i mig så mycket te och vatten i flera dagar nu att jag går med konstant magknip! Det här suger. Hoppas Dawid har kul ikväll i alla fall!

Jag unnar honom verkligen en utekväll! Han har haft så mycket att tänka på, på sistone, så jag hoppas att han kan släppa allt och bara ha kul. Det förtjänar han, så mycket som han har stressat. Han är en rikigt klippa! Men även klippor erogerar vid för mycket slitning och kan behöva ett brejk. Jag älskar dig, hjärtat, du är min kämpe!

Hoppas bara halloween i Ningbo inte blir lika blöt som på Sjölyckan! Hehehe.... Vill inte behöva ta rätt på sånt här i morgon bitti ;)


Tack för bidraget, Pappa ;)


HOPPAS NI FÅR EN FIN ALLAHELGONSHELG ALLA NI SÖTA DÄR HEMMA!



P.s. fotot är inte taget på Sjölyckan ;) D.s.

Kommentarer
Mamma

Vilken gullig tjej du är.

Och halloween kommer att bli lugn på Sjölyckan, vi ska ju nämligen vara i Viby, he he he...Stackars Solan och Kalle :-)

2008-10-31 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0