Tack i efterskott !

Förlåt att det har tagit sån tid att vaska fram detta inlägg, men bättre sent än aldrig tänkte jag...
Vill tacka alla snälla för de fina presenter jag fick på min födelsedag. Ett STORT tack till Gerd och Georg, Josses farmor och farfar, för den fina presenten jag fick. Den kom mycket väl till pass och det blev bla ett restaurangbesök, väldigt gott var det! Ann och Roland vill jag tacka STORT för den fina kameran, även den kom väldigt bra till pass för annars hade vi fått fota hela resan med mobilen och det hade ju varit mindre kul. Och sist med absolut inte minst vill jag tacka den ökända Josse för hennes fina tillskott, 2 t-shirts och ett skärp blev det. Och visst kom även dom till användning, här måste man ju byta kläder 3 gånger om dan, svettigt värre :D

Tack alla snälla ännu en gång !

Har även fixat en bild på alla sakerna, kameran kom dock inte med eftersom det var ju den jag fotade med :D



ps. nu är jag hela 23 år ung ds.

Ha de så fint nu allesammans !

Kramar fråm Dawid


Kommentarer
Svärmor

Vad kul att du har fått glädje av presenten. Vi har ju också fått glädje av den :-)kan man säga. Snart kommer ett paket till er. Med en liten överaskning till dig! Sköt om er!

2008-10-15 @ 09:40:25
Jessica och Philip

Grattis i efterskott Dawid!!

Finfina presenter du fått:) Hemma börjar hösten ta form på riktigt... Dassigt väder, men fina färger på träden. Hur känns kinesiskan nu när ni varit iväg ett tag? Av tidigare inlägg (och sunt förnuft) att döma så är det ju sjukt svårt! Ni kommer få redovisa era kunskaper när ni kommer hem:) Sköt om er!

2008-10-15 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0