Presents!

Vi gjorde en liten utflykt igår och det lyckades bli ett par små askar, som inte alla var till mig ;)



Spännande, spännande.... ;)

Vem har varit snäll den här gången? Bara att vänta och se....


Studiebesök!

Om en halvtimme ska vi med klassen iväg och besöka en textilfabrik inne i Ningbo. Det ska bli riktigt kul att se hur det ser ut. Jag förväntar mig självklart att vi får se en ganska modifierad bild av verkligheten eftersom att vi är västerländska turister och de förmodligen vill imponera och antagligen vill de dölja de mindre regelrätta delarna... Men vi tar med kameran och ser vad som händer :) Det kanske kan bli värsta scoopet!


Kram och puss och god morgon på er!

Jag skriver mer sen!

Zaijian!

Kommentarer
Mamma

Jag har faktiskt varit toksnäll :-) Så du vet.

Vad spännande med studiebesöket. Måste vi få en rapport om sedan. PUSS!

2008-10-23 @ 13:25:48

Det är inte bara mamma som har varit snäll, det är

så fina paket så jag tror alla har varit snälla.

Kram på er Farmor

2008-10-23 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0