Nyspydd o Nyduschad!

Ahh... Ren på både in- och utsidan!

Som ni förstår så mår jag inte bättre idag. Hostade till den grad att allt slem jag tydligen svalt på förmiddagen kom upp igen och ut i toan! Om ni kännde att ni ville veta i detalj ;)

Vi ska gå iväg och äta nu och sen tror jag att jag ska ta en sväng förbi hos farbror Kinesdoktorn. Men det känns på ett sätt konstigt att gå till doktorn när man inte är "sjuk" i den bemärkelsen att man är slö och hängig och öm i hela kroppen... Jag är ju pigg och så, förutom efter de kraftigaste hostattackerna, då vill man bara däcka..... Ska ta sista dosen av anitbiotikan idag.

Älsklingen var i alla fall gullig nog att köpa honung till mig på Walmart igår, så att jag kan lena skavsåren i halsen när jag dricker te.

Jäkligt surt att jag kommer att missa halloweenfesten ikväll... :(

Aja, jag skriver mer sen!! Nu är jag hungrig!!


Rudolf hälsar!




Puss och kram!

Happy Halloween!

Kommentarer
Jessica och Philip

Låter som en god idé att besöka kinesdoktorn... Jobbigt att känna sig som en stor slemboll...:) Igår kom faktiskt Kristianstads första snöflingor fallande. Dock uppblandade med 95% regn, men ändå:)Det ska tydligen bli "snökaos" i helgen, hoppas vi slipper undan eftersom vinterdäcken befinner sig i Kalmar...:S Krya på dig!

2008-10-31 @ 10:21:29
kinalina

föbannadejävlabiljävel....

kraken när ska du bli frisk o sluta tycka synd om dig själv =) nu sitter jag i linköping o kollar ut genom fönstret på snön som faller! lovely!! jag va som ett litet barn igår när jag såg att det snöa:D såå underbart!!!

2008-10-31 @ 10:34:38
Rulle

Ja du lilla gumman, fängslande med julbaket, tur att jag alltid jobbade när ni gjorde pepparkakor o knäck :) På Sjölyckan är det värsta skitvädret med snöfall o kladd. Frölunda krossade Luleå och FBK klarade knappt av att vinna mot DIF, spännande tid! Jag är på väg att ta över ledningen i hockeytipset som vanligt. Lelle o Jojje släpar nu när Dawid hoppat av.

Ta hand om varandra och Grattis Kalmar till Guldet!

2008-10-31 @ 10:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0