MoviesMoviesMovies

Det har varit en jobbig dag så här långt, hostmässigt. Slem o snor, slem o snor......

Har tröstat mig med en disneyfilm och haft täcket med mig uppkrupen i den obekväma fåtöljen med träarmastöd... Omys, men man får göra så gott man kan. Kollade på Förtrollad. Den var väl sådär. Söt disneyfilm, med prinsar och prinsessor, häxor och drakar...Ohyra som städar hus och syr klänningar. Och alla levde lyckliga i alla sina dagar (utom elaka drottningen) precis som det ska vara.

Dawid är iväg med killarna till Walmart och ska kolla efter halloweendräkter. Det kan bli riktigt spännande :)

Så jag ska ge mig på ytterligare en Disneyrulle - Wall.E. Alla säger att den är jättebra, så det är väl dags att jag ser den nu då.


Filmerna här kostar inte mer än en tia, så man har råd att ladda upp med både bra och kassa filmer!



Får nog bli några
vuxenfilmer efter det :)


Men först Wall.E - upp till bevis!



Hur mår ni då??

Kram!

Kommentarer
farmor

HEJ. vI MÅR BRA synd att du ska vara förkyld.

Farfar har bakat hönökakor och apelsinsockerkaka i

dag, jag har stått bredvid och får ta reda på disken

efteråt. annars är det bra, vi väntar på första snön

som ska komma i kväll eller i natt.

Kramar Farmor.

2008-10-30 @ 18:14:08
Malin

Du har inte fått nå virus eller nåt? Låter ju som att du inte blir okej! =( Här kom första snön i morse!! Jag var som ett litet barn när jag kom ut med hundarna å insåg att det ramlade ner vitt från himlen... Dock inte så mycket men vitt ändå!! KRAMAR

2008-10-30 @ 18:27:59
Martina

Vad tråkigt att du ska behöva vara sjuk! MEN det innebär att du har mer tid för att uppdatera bloggen och det uppskattas av den här studenten med höstlov:) Saknar er grymt mycket. Klarar mig bra utan K-stad, men hade gärna sett era söta ansikten på föreläsningarna i Lund...Ses kanske i februari igen!! puss o kram

2008-10-30 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0