Med smak av Svealand!

En av fördelarna med att bo i Kina, vet ni vad det är? Jo, att posten arbetar på helgen!

Gissa vilka som fick paket idag!!! :D




Trrrrrumvirrrrvel!!



Det...ska...gå....!



En salig blandning av Svenskt godis, saltlakrits och läsning för flera månader framåt! :)
Arboga Tidning är annars svårt att få tag på här nere ;)



Och en liten present alldeles särskilt till Dawid från Pappa Rulle :)



Lite
Damernas Värld och man piggnar till utan vidare! (Vad hände med den snoriga näsan?)



Jättesalt! :)



Tack så mycket, Sjölyckan, för att ni lyste upp en grå helg!!! Nu kommer det bli lite lättare att slita sig från datorn :)
Stora pussar till Mor och Far Sjölin!! *smmmack*

Kommentarer
tanja

va bra att paketet kom fram

skickade paket till fille. men han sa att nygren har haft problem med att få fram sin post som skickas ner. Men hoppas filles kommer fram hehe =)

ha en bra helg..

kram Tanja

2008-10-25 @ 17:05:02
URL: http://tanjas85.devote.se
Mamma

Jag har börjat bunkra vinägerchips till dig. Första påsen är inhandlad. Får se om jag kan hålla mina fingrar borta från den... he he

2008-10-26 @ 15:28:43
Malin

Vill bara påpeka att två av böckerna faktiskt är från mig ;)

2008-10-26 @ 20:20:33
URL: http://mallansblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0