Lunchrusch!

Hej på er! Long time no seen!!

Jag skriver lite snabbt nu på lunchtimmen för att lova er en uppdatering om helgen som gått. Ikväll ska jag ägna större delen åt att fixa de sista justeringarna på loggdesignen och skriva inlägg och posta bilder!

Nu är det dags att åter bege sig till skolan och Frankie (som vi gett ett svenskt namn också - Sven Jonsson haha) ska leda oss i ännu ett par timmar med skrik och gap!

KRAM på er, vi hörs ikväll!



Jag passar på att jobba lite på mina nudelskills!




Och Dawid gör vad han kan för att slappna av!



CIAO!

Kommentarer
Mamma

Vilken fin snits du verkar ha fått på nudlar med pinnar. Duktig tjej! I dag börjar älgjakten här. Så pappa sitter på pass i dag.

Sover väl förmodligen :-) PUSS!

2008-10-13 @ 10:17:25
Malin

Vilken snygg design med bilder o allt =)

2008-10-13 @ 16:01:51
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0