Tröögt...

Sitter här och plockar med bilderna från helgen i Shanghai, men det är ju så sjukt många! Jag har gjort första urvalet nu bland de 300 bilderna. Man kan säga att vi har gjort en audition som i Idol, fast med foton (det måste vara sjukt jobbigt att vara domarna). Så nu har jag alltså några färre som har klarat sig vidare till Hollywood (Paint.net) för redigering. Men det måste ske ytterligare en gallring. På tok för många bilder som är "ok".

Ryggen värker och jag vet inte om jag pallar göra klart idag...!

Medan jag sitter här och plockar, irriterar jag mig samtidigt på alla tröga kineser, som tycker att det är helt okej att skjuta raketer (som knappt når över hustaken) i tätbebyggt område. *morr*

Jag vet inte vad dom firar, men det skjuts fyrverkerier här var och varannan dag! Morgon som kväll, natt som dag. Mensch!




Men jag har ju mitt te och mina doftljus från IKEA...



...och mina ÄKTA Dill Chips :) (Också IKEA!)


PUSS!

Kommentarer
Fam Roger Sjölin

Är inte chipsen lite färggladare i swedala??????????

Har nyss kommit hem från Gran Canaria. Kenny blev

lite dålig där nere.Andnings problem.

Annars kanon.25C & dom julpyntade för fullt,SJUKT.

Eve har gjort rasta flätor i håret,tufft.

Hälsa ALLA vi känner där borta.(Fniss)

Hälsn Roger,Agneta.Eve,Kenny,Katter,Kaniner,Löss,

Sorkar,Måsar,Gäddor,Myrstackare,Gråsuggor & andra

Suggor med.Ber om ursäkt om någon blev glömd.

2008-11-17 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0