Regn o rusk.

Dagens Soundtrack: Jason Mraz, We Sing. We Dance. We Steal Things.



Idag har jag varit utanför dörren för första gången på flera dagar! Vi gick till Jack's och åt lite återhämtningsmat. Jag återhämtade mig från snor och slem och Dawid från... ja ni vet vad ;)

Trodde att jag var på väg att bli bättre, men jag antar att detta ruskväder inte har rätt inverkan på en förkylning :( Så jag gick ner till affären och handlade lite idag och hittade så söta näsdukar! Man känner sig riktigt tjejig när man fräser och snyter sig!


Man får ju göra det bästa utav situationen :)



Nu ska vi krypa ner i sängen och mysa med Djävulen bär prada som Dawid köpte till mig som överaskning från Walmart i förrgår :)


Plockade med mig lite halstabletter från apoteket också, men de var värdelösa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0