Mmmmys...

Innan jag börjar lägga upp några av bilderna från helgen, så tänkte jag bara dela med mig av den må bra-känslan som vi fick efter ett mysigt och ganska långt besök på Starbucks i eftermiddag. Vi gick in efter en långpromenad på stan (sökandes efter tygmarknaden som visade sig vara stängd på söndagar) där jag tog en kopp te och Dawid mumsade på en julig kaka som nästan smakade som mjuk pepparkaka med philadelphia-smet uppepå. Senare gick servitrisen runt och bjöd på Dark Cherry Mocha (varm choklad med espresso och smak av torkade körsbär och vispad grädde på, men det smakade inte alls äckliga körsbär, bara gott!), så jag var tvungen att köpa en egen :) Där satt vi i mysiga fåtöljer och tittade ut över den lilla fontänen som skådespelade för oss medan vi lyssnade på mjuk jazz... Helt underbart.... Mmmmysigt :) Gilla Starbucks <3


Tillfixade bilder från starbucks.com.cn

Kommentarer
Jessica

Mmm... Dark cherry mocka låter smaskens:) gissar att det blir fler besök på Starbucks..?

2008-11-23 @ 16:26:35
Mamma

Vad härligt med en riktig mysdag. Nästan med lite julkänsla också :-) Verkar som det är ett favoritställe?

2008-11-24 @ 18:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0