Marley and Me!

Boken En tillräckligt vacker dag för att dö läste jag ut efter fem dagar tror jag, det var länge sen iaf :) Det var en jättebra och gripande bok, men som vanligt otroligt frustrerande att läsa om kvinnor som åter igen, gång efter gång, går tillbaka till extremt våldsamma män. Den här var något i särklass, men man ville verkligen fortsätta till nästa sida för att se hur det skulle gå. Dawid har precis för några minuter sen också läst klart och den fick tummen upp även från honom :)


MEN nu är det en väldigt charmig och mysig bok som jag har fastnat i! Marley och jag. En berättelse om en väääldigt bångstyrig hund, som fångar ens hjärta direkt! Jag har kommit halvvägs och kan knappt vänta tills FILMEN kommer ut. Biopremiär på juldagen :D Då borde det inte dröja länge tills man kan hitta den på DVD här haha. Klicka på -länken- så får ni se en jättego trailer för filmen, med Jennifer Aniston och Owen Wilson i huvudrollerna.


Kommentarer
Mamma

Den filmen kommer att bli en perfekt Josse-film tror jag... :-)vad kul att du tycker om boken. Kan jag få låna den sen?

2008-11-20 @ 18:20:30
Jessica

En måste-se-film! Verkar hur söt som helst:)

2008-11-21 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0