Mak Dan Lao...

Jag sitter här och snuttar på resterna från gårdagens pomelo medan Dawid precis har börjat läsa sin ANDRA BOK i hela sitt liv :) Det är dock samma bok som jag läser, så jag ser visst gnabb i kristallkulan här framöver....! Det är En Tillräckligt Vacker Dag För Att Dö av Jeanette Lindblad, som har fångat oss. Den verkar väldigt bra, men än så länge lever alla "lyckliga". Av titeln och baksidan att döma kommer tiderna att förändras.... Spännande!

Det har varit en ganska händelselös dag. Sovmorgon, skola efter lunch, hem och sov middag, åkte in till Mak Dan Lao och åt kvällsmat. Mak Dan Lao är ungefär så vi har kommit underfund med att taxichaufförerna uttalar Mc Donald's :) Hoppar man in i en bil och säger Mc Donald's, så ser dom bara ut som stora frågetecken... Ingen fattar vad du menar! Bara att kliva ur igen :)



Vissa Mc Donald's är faktiskt riktigt harmoniska här.


Dawid utstrålade också en viss.... eh.... harmoni... :)


Det är svårt att låta bli det där kaffet....


Taximys! (Han är fin, min kille...)



Hur går det med hösten där hemma då? Några framsteg?

Puss och god natt!


Kommentarer
pullan

en av dom få böckerna jag har läst är faktiskt den!! fast det va lääängesen... ;) ne om man skulle ta o uppdatera sin egen blogg snart. eller? överskattat... men det är iallafall inte långtid kvar innan vi kommer. loooovley!!

2008-11-05 @ 20:14:22
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/
Mamma

Men oj oj oj Dawid...du såg väldigt sliten ut :-)

Dags att komma hem och ta ett tunnbad tror jag.

Tror det får bli en Mak Dan Lao för oss i dag, blev lite sugen på det he he..

2008-11-06 @ 09:10:32
Malin P

Vad söta ni är =) Var har du hittat det där braiga bildprogrammet? Maila gärna en länk.... [email protected]

2008-11-06 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0