Jalla Jalla!


Här på JiaJiaLe går vi och handlar. Här finns ett begränsat utbud av dagligvaror.


Mjölkte, godis och chips är inget problem att få tag på!


Däremot är det dåligt med mat annan än frysta degknyten i en liten disk och nudlar på burk. Det finns gott om tvål, shampo, balsam o dylikt, men någon kyldisk finns inte. Smör, mjölk, yoghurt, ost m.m....? Nädu.


Det verkar dock som att Telenor har börjat sälja intimprodukter! Snacka om att göra satsningar inom nya marknadsområden! Jag undrar just hur den marknadsplanen såg ut ;)



Rastplats: Godishyllan



Där du, Tanja! Den blicken måste ha nått hela vägen hem till Sverige :)


Ett sugrör på köpet?


Tänkte att jag skulle fota lite mer kring där vi äter våra nudlar o liknande, så ni kan få en lite större inblick i vår omgivning :) Det kommer i ett senare inlägg!


Nu är klockan halv sex hos er och det är torsdag morgon, Rise and Shine!

Här är klockan halv ett och det är dags för mat.


Tack för att ni handlar hos oss här på Jalla Jalla! Välkommen åter!

Kommentarer
Jessica

Godis, chips och nudlar... nästan hela kostcirkeln:)

2008-11-13 @ 09:47:51
tanja

jajeman =) skönt att man har en naturbegåvning till pojkvän som alltid blir så bra på bild haha =) kram på dig

2008-11-13 @ 10:42:52
Malin

Har de inga tuggummiställ?

2008-11-13 @ 14:52:07
URL: http://www.mallansbloggwordpress.com
paulina

jag tar med lite julmat när jag kommer:D ne nu ska jag snygga till mig inför casper o grabbarna.. woohoow!!!

2008-11-14 @ 14:51:28
URL: http://paulinasjolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0