Håltimme.

Då har vi vart i skolan i några timmar och börjat med repetitionslektionerna inför mid-term som hålls om nån vecka. Bara det att vi nästan enbart gick igen muntliga regler och sånt som vi inte kommer att bli examinerade på... nödvändigt. Hade jag vetat det, hade man kanske kunna ta ut ytterligare en sjukdag ;)

Ska tillbaka om 1½ timme och ha business culture idag igen. Hoppas att jag orkar sitta igenom hela lektionen den här gången och slipper hostan.

Lyckades släpa med mig en gnällig Dawidos in till stan igår tillslut.... :) Och det blev även en liten shoppingtur in på Sephora! Och senare på kvällen lyckades jag hitta ett bildredigeringsprogram, som jag har börjat leka lite med! Det ska bli kul och sätta sig med det när man har lite mer tid.


Första försöket med PhotoPerfect blev väl rätt okej ändå :)


Uppdaterar mer sen!


Btw. Starbucks var supergott :) Och kvällen avslutades senare med en liten majskolv! Och just det - nu är mina naglar härligt lila...!

Kommentarer
Jessica

Hej babe! Det var nog precis vad du behövde, lite uppmuntran i form av riktiga tjejgrejer:) Underskattat! Kramkram!

2008-11-03 @ 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0