Frulle!

Jag vill äta frukost på Starbucks! Jag tänker på doften av deras goda kaffe som ligger som en värmande filt över hela lokalen och på att få mysa i de sköna, mjuka fåtöljerna... Själv kan jag inte dricka kaffet med tanke på min dumma hosta (den gamla vanliga alltså, inte slemhostan), men jag nöjer mig med en stor kopp te och en varm macka...


Det är ju så mysigt och gott....


Nu gäller det bara att övertala den sega klumpen som fortfarande ligger i sängen och trynar om att det är en jättebra idé att gå upp och ut och hitta en taxi och åka en mil in till stan för att äta en macka och te.... Hmm.... det gäller att vara smart...



Det var ju faktiskt fleeera veckor sen jag tog den här bilden! Börjar bli dags för ett nytt besök!




Starbucks *klappklappklapp*
Starbucks *klappklappklapp*

Kommentarer
Mamma

Hoppas du kan få synda med en kopp kaffe nån dag. Vårt Halloweenfirandet blev inte alls så lugnt som vi hade trott. Jakt, grillkåta, allsång till gitarrspelande killar. Vad kan man mer önska :-)

I morgon skall jag köpa hårfärg till dig. PUSS!

2008-11-02 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0