Dagen efter...

...gårdagen! :)

Vi hade en helt suverän dag hela dagen igår! Vi besökte Egyptens Sfinx, Athens Akropolis, Londons Big Ben, Paris Triumfbåge, Frihetgudeinnan i New York, allt inom loppet av några timmar. Vi åkte karuseller (och blev dyblöta!!). Sen besteg vi berg och tittade på makalös utsikt, och kvällen avslutades med god Thaimat en liten krogrunda. Helt och hållet en lyckad fredag! Jag tog som vanligt lite för mycket bilder (Dawid blev lite irriterad hehe..), men jag ska lägga upp dom snart!

Har ni nån snö då?? För det har inte vi!

Zaijian!


Kommentarer
Malin

Hej gumman! Här har det kommit flera cm snö... soppat trappen massor! Det är inte så mycket att traktorn måste fram men snart så...

MASSA KRAMAR!!!

2008-11-22 @ 17:38:03
Malin

Å så klart har jag inte SOPPAT trappen... jag har ju faktist SOPAT den!!!

Om du å Dawid har vägarna förbi så är ni välkomna att komma på överraskningsfesten som jag ska ha för Mattias på lördag! =) 35 pers å Mattias anar inget... bara misstänker att jag är otrogen när jag springer iväg från honom när telefonen ringer! hehe Ska bli skönt när jag inte behöver hålla nåt hemligt längre! =) Hela byn är involverad så det är skit kul! Men som sagt har ni vägarna förbi så... =)

MASSOR MED KRAMAR!! till er båda!

2008-11-22 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0