Så tråkigt!

Jag saknar verligen att ha en fungerande dator! att slippa tigga om att få låna en dator en timme eller kanske två. Att inte kunna titta på bilderna man har tagit eller titta på en ordentlig film på sitt eget rum. Själva bloggandet blir ju så gott som obefintligt på grund av att det är jäkligt svårt att forsera fram något när man väl sitter vi en dator, eller ännu svårare är det att finna inspiration till något författande när man inte ens kan se inlägget i normal storlek. Att sitta och försöka kolla vad man har skrivit är så gott som omöjligt och att lägga upp några fina bilder är ju bara att glömma! Ens de få dagar då den lilla skitdatorn har bestämt sig för att öppna sig normalt, så måste man ha grafikkortsinställningarna på noll för att den inte ska braka ihop igen! Så att redigera en bild är bara en avlägsen dröm... *suck*


Jag har lyckats pussla ihop några bilder på Nygrens dator, som jag fick låna igår. Men det är så jäkla svårt att se vad man lägger upp och att skriva någon berättelse om hur vi hade det i Beijing känns rätt så avlägset tyvärr... :(


På lördag kommer Lina och Mickis i alla fall! Det kommer att bli så jäkla kul!! Jag hoppas att vi kan ringa in det nya året Shanghai-style!! :)


Jag hoppas att jag kan lägga upp en bild eller två snart...!



Jag saknar att blogga!!!



Puss på er!


Kommentarer
Malin

Hoppas ni får en mysig Kinajul! Kul med lite Sverigebesök =) Du får fortsätta blogga när ni kommer hem, Kristinstad är ju nästan lika långt bort som Kina ;)

2008-12-22 @ 13:51:33
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com
Malin

Hoppas ni får en mysig Kinajul! Kul med lite Sverigebesök =) Du får fortsätta blogga när ni kommer hem, Kristinstad är ju nästan lika långt bort som Kina ;)

2008-12-22 @ 13:51:49
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com
Charlotte

Hej på er kinamänniskor! Hoppas hemlängtan inte blir alltför stor så här i juletider. Trist med datorn, det är ju trevligt läsa lite om vardagen i kina jue. Hoppas ni får en fin jul iallafall, God jul!

2008-12-22 @ 14:46:42
Mamma

Saknar dig också jättemycket!

Vi har huggig oss en gran i dag (Yeahh). Gick riktigt bra.Vi be talar ju skatt och din far har gjort lumpen (påstår han). Så det var ju ingen fara :-) Vi får se om den står kvar när ni kommer hem. Kram!

2008-12-22 @ 23:47:34
Sofia

God Jul på er! Har mailat en rolig julhälsning, så jag hoppas du ser den. Den är verkligen så bra! :D Saknar dig Josse! Hoppas ni får en underbar jul o nyår! Kramar!

2008-12-23 @ 11:26:35
Jessica och Philip

Vill önska er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!! Kram till er båda!

2008-12-23 @ 12:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0