Godis, Chips... och just det... Lina o Mickis!

Nu har dom kommit hit de små snurriga turisterna! Efter en liten detour till Beijing är de äntligen på fast mark i Ningbo. Vi åkte och mötte dom på Ningbos flygplats och lotsade dom hem till hotellet. Och idag är de skapligt trötta! Vi sa att vi skulle upp vid tio och käka lite och sen åka in och titta på stan, men det visste vi nog alla att det inte skulle bli av ;) Själv vid halvt medvetande ringde jag upp och kollade läget i morse, men vi fick skjuta upp väckningen haha! Nu är klockan strax efter ett, men för dom som fortfarande går efter svensk klocka är hon bara lite drygt 06:00 :) Jag passar på att blogga lite på Linas dator medan alla andra sover, inklusive Dawid!

Det regnar idag, så det är väl inte direkt toppenväder för marknad och sightseeing, men nåt ska vi väl lyckas hitta på. Här sitter i alla fall jag med en stor påse från karamellkungen och en oöppnad sourcream & onion chipspåse från estrella.... Frågan är hur länge man ska tvinga sig själv att vänta innan man kastar sig över den som en utsvulten hyena :)

Jag ska se om jag kan lyckas ladda över lite nya bilder nu också, det har ju varit lite problem med det...!

Men först ska jag nog ringa upp till flickorna och rycka upp dom ur den varma, stenhårda sängen :)


Puss o kram!


(ps. tack så jättemycket för julklappen, som smugit sig ner i tjejernas resväska, med etiketten "God jul Josefin och Dawid önskar Farmor och Farfar". Den kommer att komma väl till pass tillbaka i Sverige igen!! KramKram!! ds)

Kommentarer
Charlotte

Gott nytt år baby darling Josie grosie!! ( och Dawid såklart) Hoppas ni får ett underbart nytt år och hoppas jag får krama om dig/er snart!! ( min finaste Josie Grosie) kom hem från kina snart!! kramiz/ från charleottentottentotten!!

2009-01-01 @ 00:42:43
Malin P

Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton! Det är tur att ni kommer hem snart, drömde inatt att du födde barn i Kina och det var så bökigt när alla pratade kinesiska... men det blev en söt bebis =)

2009-01-01 @ 15:04:07
URL: http://www.mallansblogg.wordpress.com
farmor

Var så god. Vi önskar Er alla fyra Ett riktigt Gott nytt år, och vi längtar efter att ni kommer hem snart, men tiden har gått fort i alla fall.

Ha det bra och många kramar till Er från farmor och farfar. Hej svejs!!!!!!!

2009-01-01 @ 23:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0