God fortsättning!

Hej på er alla stjärtgossar och julebockar!

Tack så mycket för alla fina julhälsningar och julkort som vi har fått!!! Vi har ju lite problem med datortillgänglighet, så bli inte för ledsna om vi inte har skrivit några juliga inlägg eller kommentarer hos er! Vi tänker på er ändå hela tiden!


Jag hoppas att alla har haft en riktigt fin julafton med mycket mys och god mat! Vi här borta på kontinenten firade en mindre konventionell julafton med massage, pedikyr, frisering och sminkning. Det var alltså tjejerna som gjorde det, inte killarna :) Dom tyckte att det skulle kompromissa deras macho-het :) Dom fick springa på stan och göra ärenden istället! 

På kvällen blev det festligheter med ett stort kalas på en kanadensisk restaurang i Lao Wai Tan (utlänningsområdet), som några av mexikanarna hade ordnat. Det var mycket folk, mycket musik, mycket dryck och en enda lång väntan på maten! Först klockan ELVA öppnades buffén! Tror ni att man var utsvulten då eller?? Min kära Dawid, hjälte som han är, såg till att trolla fram en sallad till mig när klockan var 22 och jag började närma mig bristningsgränsen :) Hur underbar får man vara?! :D Det var den godaste salladen någonsin! När maten sedan dukades upp blev det anstormning, men när man väl kom fram så var det riktigt lyckat! Inte det klassiska julbordet kanske, men inte en äcklig fisksoppa eller nudel så långt ögat kunde nå! Det fanns kyckling och vårrullar och pasta och olika sorters potatis, vitlöksbröd, kött, chicken nuggets, tortillas, sallad, potatissallad och underbara salladsdressingar :) Det blev med andra ord riktigt gott till slut!

Det togs lite bilder under kvällen men jag har inte lyckats ladda in dom än. Just nu har jag fått låna gulliga Tanjas dator en stund, så jag kunde skriva ett litet inlägg :)




God Jul, Gott Nytt och God Fortsättning!


(På lördag kommer Lina och Mickis och på nyårsafton sticker vi allesammans till Shanghai!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0