Advent nummer tre!

Sitter här och lyssnar på Peter Jöback och andra fina julklassiker. Vi har glöggat lite här på morgonen och en eller två pepparkakor har förtärts. För varje advent som passerar står det mer och mer klart att vi inte kommer att få fira julen hemma i år.... :( Visst har man vetat om det i hjärnan hela tiden, men för hjärtat börjar det gå upp först nu...! Men Dawid har lovat mig att vi ska sätta upp granen i januari när vi kommer hem åtminstone för en dag, så man kan få känna lite stämning :) Han är så snäll!

Ni får ha lite överseende med stavfel idag, för jag kan inte direkt korrläsa det jag har skrivit hehe :)


Jag hoppas att kunna göra ett bildinlägg om Beijing imorgon, men det beror helt på om någon är så snäll och vill lämna ifrån sig sin dator tll mig :)

Puss på er och vi önskar er en mysig tredje advent och en fin lucia i efterskott!

Puss och kram!

Kommentarer
Malin P

Ässcchh det är inte så märkvärdigt... slaskigt, blött och halt. Glögg som kallnar innan man hunnit sätta sig. Saffransbullarna lite för torra som vanligt. Massa ljus som ska tändas och släckas hela tiden. Vad är det mot shopping av Chanelskor och Kinesiska Muren????

2008-12-14 @ 12:04:43
URL: http://mallansblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0